Renkaan korjausjärjestelmä Pneusil
Pneusil-paikka
PAIKKASIENI 3MM REIÄLLE
PNEUSIL
Rekisteröityneenä voit hankkia tuotteita koko 75 000 tuotteen valikoimasta
- Sienenmuotoinen korjausyksikkö, joka soveltuu putkellisiin tai putkettomiin vyörenkaisiin ja diagonaalisiin renkaisiin
- Voidaan käyttää nopeuskoodiin V asti (enintään 240 km/h)
- Korjausyksiköt käsitellään yhdessä erittäin kovan vulkanoivan sementin kanssa
- Pelkästään sisäosien korjaaminen takaa parhaan mahdollisen laadun, luotettavuuden ja turvallisuuden
Matkan jatkaminen tyhjällä renkaalla ajoneuvon pysähtymiseen saakka voi aiheuttaa merkittäviä vaurioita renkaan rakenteeseen. Vain renkaan sisäpuolen tarkastanut asiantuntija voi arvioida, voidaanko rengas korjata ja jos voidaan, mitä korjausjärjestelmää käytetään. Rengas on tästä syystä aina irrotettava vanteelta turvallisuuden takia.
Saksan tieliikennelupalainsäädännön (StVZO) pykälässä 36 annettujen paineilmarenkaiden rengasvaurioiden arviointia ja korjaamista koskevien ohjeiden (päivätty 8.2.2001) perusteella jokainen rengas on irrotettava vanteelta ennen korjausta, jotta vaurio voidaan analysoida ja tarvittava korjaus tehdä.
Tiedot(X)
Korjaus enintään 6 mm (auto) ja 10 mm (kuorma-auto). Soveltuu myös run-flat-renkaisiin.
Korjausyksikön sienimäisen muodon ansiosta vaurioituneeseen alueeseen voidaan käyttää kaksivaiheista ammattimaista korjausta:
- ”Sienen” kanta vulkanoidaan renkaan sisäpintaan ja näin varmistetaan täydellinen tiiviys. Rengas ei vuoda!
- Korjausyksikön varsi vulkanoidaan renkaan läpi kulkevaan reikään, mikä estää lian, pölyn, suolaveden ja muiden aineiden pääsyn renkaan sisään. Ne voivat aiheuttaa korroosiota tai löystyttää kannan.
Reiän halkaisija enint. | 3 mm |
Varren halkaisija | 4 mm |
Levyn/laikan halkaisija | 20 mm |
Valitse RAL-väriarvo
HUOMIO: Näytön väri poikkeaa todellisesta väristä!