Tervetuloa Würth Oy:n palvelusivustolle Vain yritysasiakkaille
AdBlue®

Kuvat ovat vain esimerkkejä.Valitse yksittäiset tuotteet alla olevasta taulukosta, jotta pääset niiden lisätietoihin, kuviin ja asiakirjoihin.

AdBlue®

Diesel-moottoreille, joissa on pakokaasun SCR-jälkikäsittelyjärjestelmä

Näytä tuotekuvaus

Tuotteita: 5

Katso saatavuus muilla Würth Centereillä
Ainoastaan yritysasiakkaille

Rekisteröityneenä voit hankkia tuotteita koko 75 000 tuotteen valikoimasta

Tuotteet

Ainoastaan yritysasiakkaille

Rekisteröityneenä voit hankkia tuotteita koko 75 000 tuotteen valikoimasta

Soita asiakaspalveluun: 010 308 6700

Hinnat näkyvät sisäänkirjautumisen jälkeen

  • 32,5-prosenttinen urealiuos typpioksidipäästöjen vähentämiseen

  • Vastaa ISO-määritystä ISO 22241-1
Huomautus

Vältä kosketusta ihon, silmien ja ajoneuvon maalipintojen kanssa. Täytä vain määrätty säiliö AdBlue®-nesteellä.


Älä lisää dieseltankkiin. Älä laimenna AdBlue®-nestettä vedellä. Älä altista AdBlue®-nestettä suoralle auringonvalolle.

Käyttöohjeet ovat suosituksia, jotka perustuvat tekemiimme testeihin sekä saamiimme kokemuksiin. Testaa tuote itse aina ennen käyttöä. Koska käyttökohteita on paljon ja säilytys- sekä käyttöolosuhteet vaihtelevat, emme voi ottaa vastuuta tietystä lopputuloksesta. Emme vastaa ilmaisen asiakaspalvelumme tarjoamista neuvontapalveluista tai teknisistä tiedoista, paitsi jos nämä neuvontapalvelut ja/tai tekniset tiedot sisältyvät meitä velvoittaviin sopimusperusteisiin palveluihin tai jos asiakaspalvelutyöntekijä toimii tahallaan väärin. Takaamme tuotteidemme yhdenmukaisen laadun. Varaamme oikeuden teknisiin muutoksiin ja tuotteiden kehittämiseen.

67,5 % vettä ja 32,5 % ureaa CO(NH2)2).



Erityisesti raskaille ajoneuvoille mutta sopii käytettäväksi myös henkilöautoissa. Kanisterissa on integroitu kaatonokka, minkä ansiosta nesteen lisääminen käy kätevästi.



Tuote on säilytettävä 0–25 asteen lämpötilassa. Tuotetta ei saa säilyttää suorassa auringonvalossa.



AdBlue® muuttaa dieselpakokaasujen haitalliset typpioksidit (NOx) typeksi ja vedeksi, mikä vähentää typpioksidipäästöjä jopa 80 prosentilla.



Useimmissa 1.1.2015 jälkeen myydyissä uusissa dieselkäyttöisissä ajoneuvoissa – sekä raskaissa ajoneuvoissa että henkilöautoissa – on SCR-järjestelmä EU-päästönormien (Euro 6) täyttämiseksi.